Vyhledávání

Kontakt

REGION RACING s.r.o.
Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261

Erik Provazník
+420 604 374 364

team@region-racing.cz

TOPlist

   

  

TRX trénink - nejvhodnější cvičení pro krosáky

22.11.2013 11:19

    Pokud jste už dlouho nebyli ve fitku, možná Vám utekl nový sportovní trénink TRX, který byl zhodnocen jako výborná forma pro posílení kolen pro jezdce motokrosu. 

Zdroj: https://www.racerxvt.com článek přeložen z aj

    Co dělat když koleno nefunguje tak, jak má? Nemůžete udělat dřep. Pokud se vám toto stává, musíte i tak trénovat. Pravidelně. Když člověk dojde k doktorovi, většinou uslyší jednoduchou větu: "Nedřepuj te.".

    Řešením pro Vás může být závěsný systém TRX.

    TRX systém je výborné cvičení pro posílení nohou. Vše je stavěno na tom, že je využívána váha vlastního těla. Hloubka a rychlost pohybu je upravena podle dovednosti a fyzické zdatnosti. Toto cvičení vám pomůže i ke zlepšení balancu. 

    Další důležitou vlastností, kterou by mělo koleno splňovat je stabilita. Hlavním stabilizátorem kolene je kolenní šlacha, která vede od horní části kolene k dolní části kosti. Kolenní šlacha je velmi silná, je prodloužená a je stavěna pro výbornou oporu kolene.

    S bolavými koleny (nebo jako prevence zranění), je nejlepší provádět různé pohyby v různých úhlech, a vyhnout se nadměrnému zatížení a ( ​nebo) opakující se pohyby. Mezi mnoho možností poskytovaného TRX tréninku nohou je maximální trénink a minimálním "stresem" pro koleno. 

    Pokud Vás tento článek zaujal, podívejte se na video a na těchto stránkách https://www.trxsystem.cz si vyhledáte nejbližší fitko s nabídkou TRXu.

Fotogalerie: TRX trénink - nejvhodnější cvičení pro krosáky