Vyhledávání

Kontakt

REGION RACING s.r.o.
Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261

Erik Provazník
+420 604 374 364

team@region-racing.cz

TOPlist

   

  

Shrnutí sezony - Pavel Zima

13.01.2016 10:27

    O tom, jak se dařilo Pavlovi v sezoně 2015 jsme Vám moc reportů nepřinesli. Pavel to teď ale nahradil pěkným shrnutím jeho sezony. Jak se mu dařilo ? Přečtěte si tento článek, který dal dohromady přímo Pavel!!! K tomu přidáváme bohatou galerii ... 

    Celkové výsledky 2015

Výsledky CAMS 2015! 
Celkově jsme obsadili 16. misto z 49 jezdců, kteří se seriálu zúčastnili. Na příští sezónu máme připravený zlepšovák, který nás posune ještě dál a TOP10 bude na dosah! Zkusím totiž nespadnout :)
Závod: Jarní cena Brna (dvojzávod)
Jarní cena Brna je zahajovací podnik celé road racingové sezóny a jako jediný se koná na autodromu. Celý podnik začínal již v pátek třemi volnými tréninky, které se jely za velmi chladného počasí s občasnými přeháňkami. V prvním tréninku byla teplota vzduchu 0° a teplota tratě 3° :) Ve volných trénincích jsme zajeli 4., 10., a 1. místo.
V sobotu již přišla na řadu kvalifikace, kdy ráno panovaly stejné podmínky jako v pátek, jen nám navíc poletoval sníh. V ranní kvalifikaci jsme vyjeli 4. místo. Odpoledne na druhou kvalifikaci se již počasí umoudřilo a bylo z toho celkové 12. místo na startu.
 
Jarní cena Brna obsahovala dva závody. V sobotním 1. závodu se nám dařilo a po prohraném souboji o 9. místo si odvážíme body za 10. flek. Nedělní závod začal také dobře a bránil jsem 11. místo, nicméně v polovině závodu přišel pád a tím vyhasly veškeré šance na dobré umístění. Po pádu jsem se vrátil zpět do závodu a „dokroužil“ na 23. místě.
Z Brna odvážíme body za 10. místo ze sobotního závodu a těšíme se na další závod 300 Zatáček Gustava Havla v Hořicích, což bude náš první start na této technicky náročné trati.
 
 
Závod: Hořice, 300 Zatáček Gustava Havla
Krásné, kruté, jezdecky kvalitně obsazené a divácky atraktivní. Takové byly letošní závody 300 Zatáček Gustava Havla. Závody, na které se jezdci i diváci těší vždy celý rok.
Do sobotních kvalifikací vjelo v naší třídě Open 600 celkem 38 jezdců, polovinu jezdců tvořili ostřílení zahraniční borci z evropských šampionátů, převážně z IRRC.
První i druhá kvalifikace se nám vydařila. V první kvalifikaci jsme dosáhli 16. místa s časem 2:31.892, v druhé jsme čas vylepšili na 2:30.253 a udrželi 16. místo. V součtu časů z obou kvalifikací z toho vzešlo 17. místo (5. řada) na startu v nedělním závodě, což je při prvním startu na této trati velký úspěch!
Start do závodu se vydařil, před sebou jsem měl skupinu 5 jezdců, kteří jeli pomaleji a začala se rýsovat šance na dojezd na bodované pozici. Bohužel v průběhu závodu přijšel v místě i vodojemu highsider, pád a konec velice slibně rozjetého závodu. Bohužel, i takové jsou závody!
 
Závod: Těrlicko, Havířovský Zlatý Kahanec 2015
Závodní víkend zahájilo páteční setkání s fanoušky na havířovském náměstí. Nevím jak toho pořadatelé dosáhli, ale takovou účast fanoušků jsem nečekal.
V sobotu dopoledne přišel na řadu první měřený trénink, poznávání a trápení se na nové trati po 2 měsíční závodní pauze. Co jsem podcenil byla dosahovaná rychlost, takže všechny rovinky končily v omezovači. Kdo by řekl, že se v Těrlicku jede rychleji než v Brně na dromu.
Do druhé kvalifikace jsme změnili převody a celkově zrychlili, bohužel jak to bývá zrychlili všichni.15. místo na startu nebyla žádná sláva, náladu zlepšilo splnění kvalifikačních podmínek do závodu Grand Finale, společného závodu 26 nejrychlejších šestek a litrů dle dosažených kvalifikačních časů.
V závodě šestek jsem se krásně popral s Honzou Nehasilem a Denisem Guntherem o 14. místo, které jsem nakonec před Denisem udržel. Podobný průběh měl i závod Grand Finale, opět souboje s Honzou a Denisem pro divák. Do cíle jsem dojel jako 4. nejrychlejší šestistovka.
 
Závod: Dymokury
Podivná sobota a až neuvěřitelně parádní neděle, tak by se dal hodnotit závodní víkend na 3. ročníku nově obnoveného Dymokurského okruhu.
Do Dymokur jsme dorazili ve čtvrtek v podvečer a vybudovali zázemí na „hlavním tahu depem“. Poprvé jsme zažili VIP pocit, kdy na tým čeká vykolíkované místo s jmenovkou. Zbytek dne a začátek pátku se nesl na vlně debat o tom, jak jet co nejrychleji, přičemž každou hodinu byli všichni o vteřinu rychlejší.V pátek odpoledne proběhla údržba a vykoupání motorky na technickou přejímku a než jsme se stihli rozkoukat, byla tu první sobotní kvalifikace. Do první kvalifikace jsem nezvolil nejlepší převody a motorka byla na rovinkách v omezovači. První kvalda končí 14. místem a spoustou nápadů, jak do druhé kvalifikace o poznání zrychlit. Ale ne nadarmo se říká: Člověk míní, Pán Bůh mění.
Druhá kvalifikace nám přinesla roztrhanou zadní gumu, jeden ukočírovaný highsider pro diváky, docházející benzín v nádrži cca 4 kola před koncem kvalifikace, kdy jsem si chystal rychlé kolo pro dobré umístění na startu. Prvně v životě se mi v druhé kvalifikaci nepodařilo zrychlit, což se nedalo říci o soupeřích. Sobotu končíme 18. místem na startovním roštu nedělního závodu a náladou někde na bodu mrazu.
Nedělní závod přinesl velkou loterii ve výběru gum, kdy před závodem zapršelo a trať začala následně osychat. Dáváme mokré gumy a jedeme. Při zaváděcím kole zjišťuji že trať je skoro celá suchá. Většina jezdců má také mokré gumy, nic neřešíme a jdeme do toho, horší už to být stejně nemůže.
Start a první zatáčka proběhla dobře. Cíl byl jasný, předjet alespoň 3 jezdce, aby jsme dovezli bod a ne ostudu. Nedělní závod v chladnu, vlhku a větru mi sedl. Začal jsem předjíždět jednoho jezdce za druhým až jsem dotáhl Daniela Voborníka a Lakiho Slobodu. Začalo načítání a chystání předjetí. Bohužel přišli kolaři a Daniel s Lakim mi ujeli téměř z dohledu. Za dvě kola jsem byl zpět za nimi a znovu hledal místo na předjetí. Danila Voborníka jsem nakonec předjel v poslední zatáčce závodu. Průjezd cílem na 10. místě s radostným křikem v helmě byl nejlepší odměnou za celý víkend.